very nice חנות המתנות שלך

שלט לדלת ושלטי כניסה לבית

שלט לדלת ושלטי כניסה לבית

שלט לדלת ושלטי כניסה לבית

זהו סיפורו של משה ג. חבר ולקוח שקנה “שלט לדלת”. כל מה שהוא רצה זה להביא זר פרחים ושוקולד. משה לוי זהו סיפורו של כל אדם שלא אכפת לו איזו מתנה הוא מביא. עם מעט תשומת לב, משה קנה לגילמנים שלט לדלת שפתח לו את הלב להבין את השני.

מתנות לחנוכת הבית זה לא סתם משהו גנרי…

“משה” אמרה לי חגית אשתי היקרה. “מחר יש לגילמנים חנוכת הבית ואני רוצה להביא להם משהו אישי, שמעת?”, המשיכה כאילו באמת היא שואלת אותי. חחח. צחקתי בליבי, מה לי ולמתנות? “אני מביא פרחים מהחנות שמתחת לבית שלהם דקה לפני חנוכת הבית” החזרתי לה. המבט שקיבלתי ממנה הבהיר שאין לי סיכוי לעשות לה את הפדיחה שוב.

אם שאלתם את עצמכם, למה שוב? צדקתם. אני עובד מהבית. כל היום מחובר למחשב, עוסק בקידום אתרים ואין לי זמן לצאת לחנויות, לחשב עלויות, לדאוג שהמתנה תשמח את בעליה. אני יאַבּש. כל פעם מביא פרחים ושוקולד, העיקר תשומת לב! אז פעם קודמת שהגענו לבר מצווה של דורון, האחיין של חגית, הבאתי לו זר פרחים ענק שכתוב עליו 13 וחבילת שוקולדים יקרים משוויץ. וואי וואי, איזה ירידות חטפתי על זה מכל המשפחה, עד עכשיו שואלים אותי אם חשבתי שדורון מבַּרמֶץ במחלקת יולדות. משה לוי, כך קוראים לי מאז.

אז חיפשתי בגוגל. “מתנות לחנוכת הבית“, מה שאני מכיר זה את מנוע החיפוש החכם בעולם. ומצאתי עולם ומלואו. עוגיות טחינה בצנצנת אישית, גאדג’טים סיניים, שטיח לדלת ופותחן בקבוקי יין. זה לא נגמר בזה. סט סבונים, תמונה של הילד עם הדמעה שכבר יש להם בסלון, ומוצרי טיפוח לגינה. איזה באסה, הכל כל כך צפוי והרשות (לקנות פרחים) לא נתונה.

מתנה לבית חדש, למשרד חדש, מתנה לילד שעובר לחדר משלו, מתנה לחברה שפתחה משרד חדש, מתנות קטנות אבל מתנות.

מבחר ענק של שלט לדלת ניתן להשיג בכל גודל וצבע, הדפסה חריטה ועוד אפשרויות. https://graphicatz.co.il/%d7%a9%d7%9c%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%aa/

ניתן להזמין מראש את השלט לדלת בתוך עיצוב מיוחד על מנת להגיש אותו כראוי ניתן להתרשם מהעיצובים שלנו באתר עיצוב שוקולד עיצוב פרחים ועוד.

שילוט משרדי 

שילוט לעורכי דין דוקטורים ורופאים

שלטי ענק לקירות משרד עם לוגו וכיתוב מותאם מבוצע במגוון חומרים שילוב מראה ועוד

שילוט לדלת הינו תחביב של הקהל הישראלי, מגוון עצום של רעיונות ושילובים על מנת לתת את הכניסה לבית הכי מעניינת שאפשר.

שלטים מוזרים והזויים ככל העולה על הדמיון הינם פרי רעיונותיהם של צעירים ומבוגרים כאחד.

בדיחות וחרוזים בעיצובים שונים ומשונים , 

שילוט לחדר ילדים שילוט לחדרי אירוח שלטים במגוון גדלים צורות ואפשרויות,

מתנות למאורסים מתנה לדירה חדשה מתנה לעסק חדש שילוט יפה וחדשני עושה את העבודה וכמובן לא שוכחים מי הביא אותה

שלט לדלת בעיצוב חדשני
שלט לדלת בעיצוב חדשני

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *