very nice חנות המתנות שלך
מתנה מושלמת להתחלה חדשה

אלכוהול כשר איכותי

אלכוהול כשר איכותי

אלכוהול כשר איכותי

עושים את החג שמח בדרך הנכונה!

יינות כשרים לפסח

כולנו יש את הרגעים האלה… את המודעות הפתאומית לכך שאנחנו חייבים למישהו הפגנה של הכרת תודה, ההבנה שטופחת בראש ש”אוי יקירי שכחתי לגמרי ממסיבת יום ההולדת/יום השנה/פרישה”, או הרגע האחרון טיול שבו אני בהחלט חייב להביא משהו למארח.

ההקלקה המטורפת באינטרנט, בדיקת אפשרויות המשלוח המהירות ביותר, לצד דפיקות לב המתונות שמלווים את התהייה המתמדת של “מה לקנות, מה לקנות”.

אבל אל תפחד.

אנו בוורי נייס מסורים להציע לכם סדרה של רגעים מרגיעים. תהיה זו אנחה מרגיעה של מוח שנסגר בסוף היום, רעש השרירים המתפרקים כשהם חורקים לתוך כורסת עור קטיפה, השיקוי המרגיע כדי להרגיע את הלחץ או הטוסט החגיגי. לא משנה מה הרגע שלך, יש לנו רק את המחשבה שתתאים לרוחך. וזו הסיבה שיצרנו את וורי נייס תשכח מהבהלה, לא עוד “שכחת” מבטים למטה, או ידיים ריקות נבוכים.

מדי פעם נבחר מתנת הרגע ייעודית, כאשר כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר שלנו , למצוא את מתנת המתנות המיוחדות שלנו ולהזמין בכמה לחיצות קלות.

ולרגע זה, יש לנו את  האלגנטית והחלקה של האיזון ללא רבב והאופי החריף יוצרים את הרגע המושלם… ויותר מכך, יחגגו אותך ככוכב-על שנותן מתנות.

אז תשכחו מהניחושים, תשכחו מעבודת הלחץ… במקום זאת, השאירו את זה עבורינו.

.

אנחנו דואגים לרגעים שלכם.

 

בחר בין Spice או Garden 108 (או שניהם?).

אלכוהול בוטני צמחי מרענן וטעים, החולק את המאפיינים של ג’ין, אך ללא האלכוהול, מה שהופך אותו לבחירה מנצחת עבור Dry Jan. הרוח יוצאת הדופן והחכמה מאוד עשויה עם סטילס נחושת בדיוק כמו ג’ין, ו כולל טימין, רוזמרין, נענע, חציר ואפונה בין היתר – וטעמו פשוט נפלא.

אתה תהיה הכל מלבד מאוכזב ברגע שתטעם את היופי הג’ין הזה ללא אלכוהול! שוב הוא חולק מאפיינים רבים של ג’ין אבל הוא עדיין נטול אלכוהול ב-100%. הוא כולל פלפל אנגלי, אשכולית, לימון, הל ועץ אלון. נסה זאת בעצמך וספר לנו את דעתך 

 

אז זהו ינואר מסודר! גמילה? איזה גמילה? אפילו לא תשים לב עם אלה בארון. שיהיה לך חודש נפלא ואנו מצפים לשמוע איך הסתדרת. אם יש לך שאלות לגבי אחד מהמוצרים שלנו, נשמח לענות עליהן פשוט צור  איתנו קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *